Kacang ijo, Kacang Tanah (4)


Siang yang cerah ini pun tak luput dari panasnya matahari yang turut serta membakar hati Babe Juki yang sdang di rundung kekecewa'an kepada anak yang paling di sayanginya

“asalamu’alaikum….” ”wa’alaikum salam….eh abang dari mane….bang ?” ”dari pasar ,"masak apa’an nih hari ?” ”biasa bang,sayur asem ama semur jengkol telor dadar” ”kayanya enak banget nihc gue jadi lapar..” abang mau makan..bentar lagi juga mateng” cepetan gue laper banget nihc” segitunye bang…bentaran lagi nape aye siapin” “y udeh gue tungguin di depan” “iye gi'dah mendingan nonton tv dulu”

Tak lama kemudian datang wan Bakar bersama centeng-centengnya.”asalamu’alaikum….” “wa’alaikum salam….eh wan Bakar masuk wan”,babe juki menyambut nya dengan rasa bingung,”ada ape nihc wan…” “eh Juki lu jangan belaga kaga tau" "emang aye kagak tau Wan bukan...nye janji aye masih seminggu lagi.." "ane kagak mau nagih ane tadi ketemu sama anak ente si Mine jalan barang ama si Jali ente mau bo'ongin ane" "eh....Juki luh jangan macem-macem ama Wan Bakar"mat Jibew meneruskan kata-kata tuannya dengan nada geram,dengan wajah bingung,takut serta serba salah Juki menjawabnya"ga ada Mat gue kagak macem-macem" "sekarang bisa nggak lu urus anak lu kalo kagak biar aye yang ngurus hwahahahahaha" "iye Mat tar gue nyang ngurus" "pokoknye ane kagak mau tau hutang duit harus dibayar janji kalo kagak lo harus ngelunasin semua utang-utang lu,ngerti lo Juki"iye bang..." "kalo gitu ane pamit dulu assssalamu'alaikum.." "wa'alaikum salam"...kemudian wan bakar dengan para centengnya pun pergi meninggalkan Juki.

"Rogaye.......Rogaye........" "ada ape sih bang perasaan aye tadi ada tamu kemane tamunye ?" "udeh pergi..Mine kemane Mine..??" "abang kenape sihc tau-tau marah-marah gitu" "si Mine kemaneeee" "y biasa bang jam segini die ngajar" "kurang ajar tuh anak mau bo'ongin gue" "ngebo'ongin ap'an sihc bang,perasa'an tuh anak kagak ape-apa" "kagak ape-ape gimane,eh Gaye asal lu tau ye tadi wan Bakar ama anak buahnye ngomelin gue die bilang die ngeliat Mine jalan ama si Jali" "eh bang die kan bedua temenan wajar aje kalo jalan bareng" "lu gimane sih Gaye bukan bantuin gue emang lu mau kalo kite tinggal di kolong jembatan gara-gara harta kite abis buat bayar utang" "bang yang utang kan abang bukan aye" "ah lu mah emang keterlaluan bukannye bantuin gue malah mojokin gue".
waktu udah menunjukan sekitar jam dua siang tak lama kemudian datanglah Mine,"assalamu'alaikum...." "wa'alaikum salam..." "ehc Mine baru pulang neng" "iye nya.." "assalamu'alaikum Beh" "hmmmmm wa'alaikum salam" "Mineeeee sini neng Babeh mau ngomong" "ada apa'an sih Beh" "Mineee anak Babeh yang cakep,manis demplon Babeh mau tanya,hmmmmm Mine pacaran ama si Jali ???" "hmmm emang kenape Beh" "abis gimane... ayeeee demen Beh ama bang Jali" "apa'an lu demen ama anak orang miskin kaya gitu Mine ga salah kagak,kagak pake sekarang gini dehc..! Mine mau gak nolongin Babeh" "ya mau lah beh apa'an si beh" "Mine tau kan kalo Babeh punya utang ama Wan Bakar" "terus Beh" "Babeh sebenernye udeh terlanjur janji ama wan Bakar,kalo seandainya Babeh ga bisa bayar utangnye,Babeh mau jodohin Mine ama wan Bakar" "apaaaaaaaa !, Babeh kelewatan masa anak sendiri buat jaminan" "abis gimane Mine Babeh udeh terlanjur janji" "kgak...pokoknye aye ga mau di jodohin ama wan Bakar" "Mine...ga mau kan jadi anak durhaka" "kagak beh sekali kagak tetap kagak nyak...."iye Mine enyak tau..,bang... abang gak bisa maksa gitu dong" "siape yang maksa, "Mine ....Mine maukan nolongin babe Mine mau kan klo Babe jodohin ama wan Bakar "kagak ah Be, Mine gak mau di jodohin ama rentnir, "ow berarti lu udah ga sayang lagi ama Babeh, baik kalo gitu gw kagak mau punya anak yang durhaka ama orang tua sekarang lu pergi ninggalin rumah ini...
dangan nada gemetar kesal,marah besar Babeh Juki mengusir anak yang dianggap udah ngelawan sama orang tua.
Bang kok jadi maen usir-usir aja sih ??aye nih bang yang ngelahirin,ngerawatin sampe gede kaya gini pokoknye aye gak sudi kalo Mine abang usir,kalo gitu aye mau pergi juga,sementara itu babeh juki hanya terdiam,dan Mine sendiri berlari keluar rumah sambil meneteskan air mata..
Tinggalah babeh sendiri bingung menentukan apa yang akan di lakukannya....

1 komentar:

bening mengatakan...

keren bay....
keep posting ya, meski jujur aku gak begitu ngeh dengan bahasa betawi, but sukses selalu ya

Posting Komentar